NY BLOGG!

Hej vänner! 
Jag har gått och skaffat mig en ny blogg.... Jag vet att denna är ny och jag älskar den, i do. MEEEN den känns så begränsad, jag vill kunna updatera om en olika saker, inte BARA träning och smink osv. Därav tappade jag motivationen för jag kände att jag inte kunde blogga om vad jag ville...
 
Hur som helst så skaffade jag en ny blogg och jag kommer fortfarande skriva om allt jag skriver om här, MEEN ännu mer! 
Är det okej? Hoppas ni gillar det. Klicka HÄR för att komma till bloggen eller på bilden.
 
 
 
 
 
Kommentarer (0)
Follow on Bloglovin

I HAVE SOME IDEAS FOR YOU

It was a while ago since the last time we saw each other, right?
 
OKEJ, MEEEEN jag har fått några tips om vad ni vill se i bloggen, OCH jag tror jag har kommit på två ideer faktiskt, ena är lite bättre än andra.
 
1) Jag gör "en-dags-schema" åt er. Tex att jag ibland gör ett schema på vad ni ska träna, hur osv. Tex armar, så skriver jag vilka övningar ni ska göra, hur många sets och hur många reps. Förstod ni vad jag mena? Låter det som en bra ide?
 
2) Att vi gör utmaningar tillsammans, kanske i en vecka, en månad osv, kanske att man ska äta en viss sak i en vencka eller göra en sak i en månad osv?
 
VAD TYCKER NI?! Låter det som något bra? Har ni andra tips så säg bara till, det är trots allt ni som läder denna bloggen ;) PUSS
 
 
 
 
 
Kommentarer (0)
Follow on Bloglovin

B, B....BB... BB CREAM

Hello my mates!
Jag har börjat med BB-cream ett tag sedan och jag älskar det verkligen!
Jag ville börja med BB eftersom en foundation är så tjock på huden, och jag känner inte att jag behöver en så stor täckning som en foundation ger mig. Desutom känns huden så frisk och skön hela dagen, känns inte alls som att man har smink på sig. PLUS, så har den spf!
 
Hur som helst så testade jag Garniers, för att bara testa en. Den är hur skön som helst, men den blir lite konstig ibland när man applicerat den,... 
 
Jag undrar om ni vet några bra BB-Creams att rekommendera?
 
 
 
 
Kommentarer (5)
Follow on Bloglovin

SORRY GUYS

Heey! Jag har inte updaterat på ett bra tag nu, och jag vill blogga men inspirationen är borta. Känns inte så kul att varje dag, bara skriva vad man har tränat, tror inte det är så kul för er heller, eller?
 
Kom jätte gärna med tips om vad ni vill läsa om, jag är öppen för alla förslag. Jag vill ge er den bloggen jag hade innan(någon vecka sen, haha) för jag fick massa fina kommentarer, och känner mig så "elak" när jag slutar blogga och inte ger er det ni vill ha. (det behöver inte bara vara träning.)
 

Help me, and I will help you.
Kisses, BeautyFitness.
 
 
Kommentarer (1)
Follow on Bloglovin

SICK

Hello my friends. Sorry for the really bad update yesterday,... But I just didn't had the mood to blog,..
Why english? I don't know?
 
Okej... jag tränade igår, vilket gick jätte bra, men lite senare mot kvällen mådde jag bara dåligt och mår sämre idag, så jag lär bli sängliggandes med tabletter runtom mig. 
 
Jag vill, jag vill, jag vill träna idag men kroppen säger ifrån, och idag får faktiskt kroppen förtur, (inte ofta det händer, haha nej men...) Ibland vill hjärtat och hjärnan mer än the body helt enkelt,....
 

Tänkte försöka fixa lite inlägg nu när jag ändå är sjuk, så ni har lite underhållning iaf (A) 
 
 
 
 
Kommentarer (1)
Follow on Bloglovin

ME LIKE

Hittade även den här väskan några dagar sen på nikes hemsida. Me liiike! 
Matchar mina skor lite smått, heeehe
 
Vad tycker ni?:)
 
 
 
Kommentarer (4)
Follow on Bloglovin

WORKING OUT

Förlåt för lite sen uppdatering, men har varit lite smått upptagen.
 
Hur som helst, blev en skön träning idag, rygg och löpning, och min rumpa DÖÖÖR, haha.
Sprang dessutom snabbare idag än jag gjort innan, yaaaaay!! :D
 
 
 
Kommentarer (0)
Follow on Bloglovin

QUICK UPDATE

Körde tvåtimmars benpass idag, blev även gym med friends idag, vilket vart jätte kul. Körde först inne i gymmet med maskiner, smith, osv, men sedan drog vi in till ett av rummen bredvid och körde eget med egen musik, skitnice!
 
Hinner dock inte blogga mer, brukar alltid lägga in några tidsinställda inlägg så ni har att läsa under dagen då jag inte har tid att blogga, men just nu har jag inte tid för att tidsinställa något.
Men hinner kanske blogga mer ikväll, vi får se.
 
Ha en fin dag i fina solen! 
 
 
 
Kommentarer (1)
Follow on Bloglovin

SPORTS BRA

Jag vart på lindex förrigår, tror jag det var, och köpte bland annat två sportbhs, inga speciella alls, men sköna var dom. Sen är ju sportbhs alltid bra och ha och har dom ändå under linnen eller tröjor så :) 
Rea, 2 för 125kr. Så värt var det. 
Jag tränade i den lila igår och den var jätteskön! 
 
 
 
Kommentarer (1)
Follow on Bloglovin

I CHOOSE TO BE HAAPPY

Sa ju att jag skulle träna ben idag, men tänkte inte alls på att det var lördag, vilket innebär att mitt gym har sjukt dåliga öppettider idag! Och jag sov sinnesdåligt så hann inte vakna i tid helt enkelt, men det är okej.
Får bli en vilodag i dag, så får jag köra ben imorgon istället. Taggad? Yes.
 
Sjukt fint väder idag också, så tänkte bjuda på ett collage. Tyvärr har jag inte tid att göra ett eget collage, så fick ta en från WE♥IT. 
MEEN inspiration som inspiration!
 
 
 
Kommentarer (0)
Follow on Bloglovin

BEN ÖVNINGAR MED SKIVSTÅNG

Jag har alltså fått förfrågningar om hur jag tränar ben och rumpa, och självklart kan jag dela med mig av det! :D
 
För det första så har jag två bendagar i veckan och jag gör inte samma övningar varje gång, så ni kna ju tänka er hur många olika jag gör och jag kan inte få med alla i ett inlägg. Lär bli en uppsats annars.
Det är även svårt att säga hur många reps och sets jag gör, eftersom jag kör olika! Men kör oftast till failure.
 
Så jag tänkte att jag nämner tre stycken nu, och kanske fler senare, osv :) 
Tänkte också att jag nämner tre idag med skivstång! Och nästa gång med annat eller olika :)

Hoppas ni gillar detta och om ni vill veta mer så fråga bara! :)
 

Första övningen: Gamla hederliga squat med skivstång.
Man måste ALLTID komma ihåg att det är teknik före styrka. Squats måste göras korrekt annars kan man sabba sina knän, och det vill man absolut inte! Så det är bara en reminder.
 
Hur som helst, man har en skivstång (med eller utan vikter, vad som känns bäst för dig, stången väger ju ändå 20kg, finns mindre dock) över axkarna och så squatar man. 
Man kan köra med fötterna brett(här är det viktigt med tekniken! Visseligen på alla squatsätt men speciellt denna) axelbrett, och fötterna ihop!
 
 
Andra övningen: Vet ej vad denna heter, haha..
Hur som helst så har du en skivstång(med eller utan vikter) du behöver även en bänk, låda, vad som helst som är hyfsat "högt" 50 - 60 cm högt. 
Sen sätter man ena foten på bänken eller vad man nu har, och går upp på den, ner, upp, ner upp, sen bytar man ben. 
 
 
Tredje övningen: Utfall med skivstång.
Jag perseonligen hatar utfall, haha! Men vill man vara fin får man lida pin. 
Som vanligt, en skivstång över axlarna, kom ihåg att placera den ppå dom mjuka delarna. Sedan kör man fruktansvärda utfall!! Antingen kör du bara ett ben och sen bytar, eller kör varannan :)
 
 
 
 
 
 
 
PUSS
 
Kommentarer (3)
Follow on Bloglovin

Follow on Bloglovin